skandal z PLDowymi fortunkami

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Śro, 24 Wrz 2003, 23:01:01 CEST

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia
09/24/2003 05:54 PM:

> [...]
> teściowej, blondynkach, kobietach ogólnie - co one zawiniły? Dowcipów o
> Wąchocku - pomyślcie, tam też żyją ludzie, co oni zrobili że cała Polska
> się z nich śmieje? Albo taki hrabia - co chwilę robi się z niego debila.
> A gdzie wrażliwość na krzywdę zwierząt? Jak ktoś okleja chomika taśmą,
> to przymykamy oko i jest wszystko w porządku? Albo dowcipy o pedałach,
> toż to skandal nieziemski, jak można się z tego śmiać, to takie
> nietolerancyjne!
>
> Ciekawe że do tych dowcipów nikt się jakoś nie przyczepia.

To ja powiem tak: Nie przesadzajmy w zadna strone. Nie
kaze wyrzucac wszystkich dowcipow o zydach. Podoba mi
sie np. "Jak sie nazywaja osoby logujace sie na serwery
w Izraelu?-Uzyszkodnicy" jest zabawny i na moje oko nie
narusza granic dobrego smaku (chociaz na pewno nie jest
poprawny politycznie, ale to akurat bardzo dobrze)
BTW: Wyczuwam u ciebie jakies kompleksy zwiazane z
zydami. Wiesz mi sie tez nie podoba to co robi panstwo
Izrael, tego, ze czesc zydow krzyczy na lewo i prawo o
antysemityzmie (chociaz jezeli chodzi o Polske to
niestety maja sporo racji-patrz ostatnie wydarzenia z
podstawowka gminy zydowskiej we Wroclawiu), ale nie
mozna za to obciazac calej nacji, bo to jest bez sensu
i po prostu prymitywne. Dziwi   mnie taka postawa
szczegolnie wsrod internautow i uzytkownikow linuxa:
przeciez prawie na 100% jakas czesc kodu/strony/itd.
napisal zyd, muzulmanin, murzyn itd. wiec rasizm i
faszyzm staje sie jakas mega glupota, bo jak mozna
kogos darzyc nienawiscia i rownoczesnie korzystac z
owocow jego pracy??

--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<