skandal z PLDowymi fortunkami

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Czw, 25 Wrz 2003, 08:47:25 CEST

Witaj..
Użytkownik Boski Cinek napisał:

> Wybacz, ale chyba jestes glupi jezeli nie widzisz roznicy. Zalozmy, ze
> jakas kobiete z twojej rodziny brutalnie zgwalcono i zamordowano, a ja
> robie sobie z tego zarty. I jak by ci bylo? Wiesz co ci ludzie (takze
> Polacy!) przezyli w tych pierdolonych obozach? Historii sie poucz. Slow
> mi brakuje po prostu.

Wtrace sie tylko jeden raz...

Czytalem kiedys taka ksiazke "Na zachodzie bez zmian". Zolnierze w niej
robili sobie zarty ze smierci kumpli, opowiadali o tym dowcipy (tylko
wtedy kiedy smierc ich rzeczywiscie byla zabawna). Moze nie masz do
konca racji ze dowcip upraszcza historie albo ja falszuje. Moze gdyby
nie takie dowcipy przecietni ludzie nie znali by takich nazw jak "Kapo",
  "Her Kommendand", "Auswitch" (nie znam niemieckeij pisowni... sory).
Moze to takie dowcipy sprawiaja ze pamietamy o obozach i o tym do czego
sa zdolni ludzie uwazajacy ze idiotow nalezy eliminowac ( ;-> ).
Nie zauwazyles nawet ze wiekszosc naszego humoru to smiech przez lzy?
Ogladnij Misia... z czego my sie smiejemy? Z wlasnej glupoty? Ogladnij
"Jak rozpetalem 2 Wojne"... z czego my sie smiejemy?

--
TomLee

Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.