Qmail i WP

Teodor teodor w pld-linux.org
Czw, 25 Wrz 2003, 16:56:42 CEST

W bocianowie otrzymano od Adam Piątyszek taką oto wiadomość:
> Jeszcze coś nie związane z tematem...
>                Czy to jest FQDN?
co to jest FQDN ? postfix to ja mam na domowym komputerze, mutt chce
jakiegos serwera SMTP, chyba ze znasz jakis program pocztowy na konsole
ktory sam sobie wywsyla mail'e? -konsolowy
> Bo jeśli to nie jest domena, dla której masz uruchomiony serwer SMTP to
> lepiej ustaw "myorigin = wp.pl".
zauwazylem ze jak to zrobie to wywsyla mi poczte od teodor w wp.pl
i musze poprawiac wpisy w canonical

teodor