skandal z PLDowymi fortunkami

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Czw, 25 Wrz 2003, 19:57:32 CEST

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia
09/25/2003 12:39 AM:

> Kiedyś w Niemczech był koleś który miał podobne poglądy. Hitler się
> nazywał. Wiesz co, strasznie pieprzysz od rzeczy. Ten kawał, z którego
> zrobiłeś "aferę" to nic przy tym, co napisałeś.

Bo co? Bo napisalem, ze Izrael i Palestyna to kretyni,
ze sie wyzynaja? Z ta bomba, to raczej akt bezsilnosci
niz realne checi. Oni przeciez tam sobie nawzajem rzez
urzadzaja. Krytykuje tutaj bardziej polityke
konkretnego panstwa niz narodowosc. Chyba jest roznica??

--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<
"Wielkie firmy niszczą wolny wybór"