drukarka USB

Falkon falkon5 w go2.pl
Czw, 25 Wrz 2003, 21:50:47 CEST

> Jak cytujesz to cytuj dokładnie, tam jest napisane:
> "usb:/dev/usblp0": No such device"

Dobrze napisałem. Taki komunikat wywalał CUPS przy drukarkach po próbie wysłania strony testowej.

> modprobe printer
>
> ln -s /dev/usb/lp0 /dev/usblp0

Po dołożeniu modułów usb-uhci i printer i ponownym dodaniu drukarki, komunikat zniknął, tyle że dla drukarki chyba nic się nie zmieniło, bo wciąż milczy.
Natomiast co do:
> cat /proc/bus/usb/devices
> cat /proc/bus/usb/drivers
to dziwna sprawa, nie ma takich plików.
Teraz już naprawdę nie mam pojęcia o co chodzi.
Pozdrawiam
	Mariusz Goch

| Falkon - falkon w spacja.com      |
| Spacja - http://www.spacja.com/ |