Qmail i WP

Adam Piątyszek ediap w ET.PUT.Poznan.PL
Pią, 26 Wrz 2003, 10:33:39 CEST

* Teodor <teodor w pld-linux.org> [26.09.2003 09:18]:
> co to jest FQDN ?
Fully Qualified Domain Name - czyli w skrócie, domena przypisana do IP z
publicznej puli numerów - widoczna w Internecie.

> zauwazylem ze jak to zrobie to wywsyla mi poczte od teodor w wp.pl
> i musze poprawiac wpisy w canonical
No bo myślałem, że skoro masz konto na wp.pl i chcesz przez nie wysyłać
to też chcesz mieć w polu From "teodor w wp.pl". Ale skoro inaczej to
sobie wykombinowałeś, to wycofuję moje sugestie na temat myorigin.

ediap

--
-=#=-   Adam Piątyszek - "ediap"      -=#=-                       -=#=-
-=#=-   ediap (at) et.put.poznan.pl   -=#=-   Linux ID: #204648   -=#=-