skandal z PLDowymi fortunkami (EOT)

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Pią, 26 Wrz 2003, 14:22:33 CEST

On Thu, Sep 25, 2003 at 09:36:28PM +0200, Boski Cinek wrote:
> OT. Dalej trzymam swojego zdania, ze taki kawal w
> oficjalnych pakietach (i w ogole) jest oburzajacy i
> proponuje moze maly kompromis: Niesmaczne, chamskie
> itd. dowcipy (wiem, ciezko stwierdzic, ktore takie sa,
> ale powinna byc to osoba jak najbardziej
> wyczulona-lepiej przeadzic w ta strone) zostaja
> wywalone do osobnego pakietu (tego calego "niskie
> dowcipy" czy jakos tak)
Zrobiłeś już to? Bo nigdzie nie widzę urla do Twoich poprawek które
powinieneś dawno temu zrobić. Przypominam że w PLD obowiązuje zasada SOD
#1 - Coś Ci się nie podoba? - zrób to sam _lepiej_.
Pieprzenie że "tak ma być i koniec" spuść na /dev/drzewo

> i nie trafiaja do OFICJALNEJ
> czesci dystrybucji.
A od tego się trzymaj z daleka. Taki dowcip jest nielegalny w polsce
gdzie są serwery? Jak nie to jak najbardziej może zostać. Jest
nielegalny gdzieś indziej? Przenieść go do podpaczki i "gdzieś indziej"
nie ściągać.
Jak masz w tym interes to tak zrób. Jak nie to się odp...

> Jezeli nie chcemy zeby PLD byla
Nie chcemy? A co Ty za przeproszeniem masz do chcenia? Zaczniesz coś
robić to możesz chcieć. Nie - to też możesz chcieć.. ale samemu.
Pozatym - w czyim imieniu się wypowiadasz?

> traktowana jako distro od i dla gowniarzy, to trzeba
> filtrowac takie rzeczy i niedopuszczac takich pakietow
> do oficjalnych wydan. A dowcipy dotyczace holocaustu i
> cierpien milionow ludzi prosilbym w ogole nie
> publikowac dla ogolu.
Pakietów na literkę u prosiłbym wogóle nie publikować dla ogółu. Jak
komuś nie odpowiada niech sobie ściagnie z innej dystrybucji/internetu.
Precz z util-linux!

> Jak komus bardzo zalezy to sobie
> takich poszuka w necie, a ja (i chyba nie tylko) bede
> spal spokojnie i nie bede mial powodow, zeby sie
> denerwowac.
rpm -qa |grep fortunes| xargs rpm -e
I już będziesz spać spokojniej.

> A jezeli ktos ma ochote dalej dyskutowac, to prosze na
> priv'a, bo tutaj tylko liste zasmiecamy.
Ziew. ustaw FUT.

ciągle nie widzę podpisu...

A co do mojego zdania - rzeczywiście można by to wywalić do podpakietu
np -rasistowskie. Mam tą swobodę że nigdzie fortunki nie są domyślnie
włączane przy starcie więc nikomu nie grozi że je sobie wyświetli. Gdyby
nie to już bym ten pliczek wywalił, bo dowcip średnio smaczny i mógłby
się komuś nie spodobać..

--
Andrzej Dopierała
Prywatnie