PLD rdzewieje [bylo: Plan prac nad AC]

Wiktor R. Braun security w convector.com.pl
Pią, 26 Wrz 2003, 15:59:26 CEST

Jarek Poplawski napisał(a):
> Nie chodzi o dodanie "rescue CD", ale o opcję wejścia w
> konsolę z dostępem do dysków. Jak się okazało, jest to możliwe,
> ale wymaga znajomości "sztuczki" (lub dedukcji).

Miałem zamiar pisać nowy post, ale podepnę się tutaj. :)
Mam propozycję, coby w wydaniu 'Ac' płytka 3 była z 'rescue CD' +
pakiety z tej trzeciej płytki. Dzięki temu od razu mamy do wyboru:
albo próbujemy z pierwszej płytki (start), albo wkładamy trzecią
i mamy super narzędzie gotowe do pracy. Oczywiście o ile będzie
taka możliwość, bo może miejsca nie starczyć ze względu na ilość
pakietów w dystrybucji.

PS: dla 'kumatych' inaczej: nie chodzi mi o obraz iso w czystej
postaci, a tylko startową 'rescue CD' z pakietami #3 CD z PLD.

--
Pozdrawiam, Wiktor R. Braun