XFree 4.3

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Nie, 28 Wrz 2003, 14:32:24 CEST

Użytkownik Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski napisał:
> Dnia Sun, Sep 28, 2003 at 02:41:11AM +0200 Wieslaw Kierbedz
> otworzył klatkę i przysłał mi gołębia pocztowego z wiadomością:

> oddzielna na kosci bt878 :) a gatos w sumie powstawl dla kart all in
> wonder ati, walcze z tym od paru dni, bo albo mam ogl i brak tunera,
> albo tuner i brak ogl :( a za pare godzin znikam z sieci na dosc dlugi
> czas i bedzie niezla zabawa samemu ;O
To już w takim razie do samodzielnego rozpatrzenia:
gl i Mesa z poprawkami z gatosa (to tylko tak na nosa - zawsze miałem
nvidię ;()
1) xawtv-3.88 - przekompiluj ze źródeł - musisz mieć
glibc-kernel-headers, albo kernel-headers 2.4.x - na nagłówkach 2.6 się
nie da (u mnie glibc-kernel... + nagłówki 2.6 w build).
2) v4l2 API (jeśli dobrze pamiętam, to masz jajco 2.6.0-testX - jest w
nim na stałe, ale dołóź łaty z http://bytesex.org/patches )
3) jakieś inne programy do oglądania tv - tvtime, mplayer (zapping jest
moim zdaniem trochę toporny).
Na początek spróbuj włączyć v4l (te z X) i:
1) mplayer -tv
on:driver=v4l:width=384:height=288:channel=<jakiś_czynny>:fps=25
albo na v4l2 i nowym (cvs, 1.0pre) mplayerze:
2) mplayer -tv
driver=v4l2:width=384:height=288:channel=<jakiś_czynny>:fps=25 tv://

spróbuj strace z xawtv i mplayera jakby to wszystko szło źle
Jeśli masz skonfigurowanego framebufera, to jest jeszcze fbtv w zestawie
xawtv.

--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870; wieslaw_kierbedz w jabber.org