scp bez dostepu du shela

Krzysztof Garus bajcik w kolos.math.uni.lodz.pl
Pon, 29 Wrz 2003, 09:49:50 CEST

On Mon, Sep 29, 2003 at 12:08:25AM +0200, Arkadiusz Patyk wrote:

> rssh.spec
>
> rssh is a small shell that provides the ability for system
> administrators to give specific users access to a given system via scp
> or sftp only.

nie wiem jak z scp i sftp wbudowanym w wersję 2 ssh, ale "zwykły" sftp
pozwala uruchamiać polecenia (np. ls do listowania plików)

bajcik
--
Krzysztof Garus <bajcik.kolos.math.uni.lodz w pl>            Linux User 171721
  Stronka: http://kolos.math.uni.lodz.pl/~bajcik/