skandal z PLDowymi fortunkami

Adam Skowronski tytus w oldfield.org.pl
Pon, 29 Wrz 2003, 10:28:01 CEST

wp_pl wrote:
> NIE!
> A w zasadzie tak, pod ostrzejszymi warunkami.
> Myślę,że taaaka zawoalowana wskazówka nic nie mówi o poziomie tych
> fortunek.
> A wszak intelektualistami się mienimy, więc poziom trzymać trza.
> Moim zdaniem wskazówka powinna jasno opisywać zawartość, bym ja i inni
> zdegustowani taakim poziomem fortunek, nawet instalować ich nie
> zechcieli.
> Nie _po_ czasie się chcę przekonać,że wdepnąłem w g.....
> Chcę g.... ominąć szerokim łukiem.
>
> Jasno, odważnie!NP.

> [...]

Ale przy takiej nazwie fortunki, to już się naprawdę będzie można
przyczepić.

PLD - jedyna dystrybucja Linuksa z pakietem fortunek o Żydach w
kremetorium!!!

Co za reklama ;)

Adam
--
(""="")  Adam 'TYTUS' Skowronski           tytus w oldfield.org.pl
  `.,,'              http://mike.oldfield.org.pl/tytus/