[NTG:Suse] i XFCE i polska klawiatura

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Czw, 1 Kwi 2004, 13:09:07 CEST

W liście z czw, 01-04-2004, godz. 12:50 +0200, Adam Jurkiewicz napisał:

> Proszę, jeśli ktoś używa XFCe4 - niech mi podeśle jakieś wskazówki...
> To nie jest w żadnym przypadku prima aprilis .. po prostu już nie mam sily
> szukac wiecej w googl'ach bo wiele tam nie znalazlem.

W /etc/X11/XF86Config powinno być mniejwięcej coś takiego:

Section "InputDevice"
        Identifier  "Keyboard0"
        Driver      "keyboard"
        Option      "AutoRepeat" "500 30"
        Option      "XkbOptions" "altwin:left meta win"
        Option      "XkbRules" "xfree86"
        Option      "XkbModel" "pc104"
        Option      "XkbLayout" "pl"
EndSection

I to powinno wystarczyć, niezależnie od środowiska.

Artur

--
Well I've totally had enough of all your pretty, pretty speeches
Recieve your punishment expose your throats to my righteous