neostrada i 2.6.4-1

PLD Linux pld_linux w op.pl
Pon, 5 Kwi 2004, 01:20:49 CEST

wlasnie sobie sciągnałem i zainstalowałem najnowszego PLD AC... jajko okazało sie 2.6.4 z czego się (chyba) cieszę. wszystko byłoby OK gdyby nie fakt ze nie moge odpalic neostrady (modem sagema)
modprobe usbcore, eagle-usb, speedtch - ???
eaglectrl -w - nie wykryto podłaczonego urzadzonka

druga sprawa to problem z samą kartą sieciową. w modules.conf jest wpis alias eth0 3c59x i mimo tego nie wstaje mi eth0. a gdy wpisze z reki modprobe 3c59x i dam /etc/rc.d/init.d/networks restart to mi sie uruchomi. nie wiecie dlaczego???

podajdzie mi jakis sposob na odpalenie tej neostrady zakichanej bo ja juz wymiękam co jakis czas mi się wyłacza i nie łaczy się ponownie... w necie znalazlem ze to problem z pppoa2 i ze przy pppoa3 jest ok - jak to zmienic i gdzie?

pozdro

(a moze wymienic modem na thomsona? polecacie?)