dysk S-ATA(RAID)

Pon, 5 Kwi 2004, 23:42:03 CEST

Użytkownik pch3l4 napisał:

>no niestety rescuecd nie wykryl dysku sata

Rescue cd, to nie automat.
On ci nic nie wykryje sam (prawie).
To sprawny system na płytce, ale musisz wiedzieć co masz i użyć
dostępnych na niej narzędzi.
Czy raid jest skonfigurowany? Czy w ogóle załadowałeś moduł(y)
kontroler(ów)a?

--
Wiesław Kierbedź
[...tu bywał wpisywany adres mojej strony...]