EKG sie nie laczy

Krzysztof Królikowski krzysiek w pkn.pl
Sob, 17 Kwi 2004, 11:28:08 CEST

W liście z sob, 17-04-2004, godz. 10:37, Lukasz Glebicki pisze:
> SOA#1. Może ustaw sobie serwer na 217.17.41.85? Pozatym ja używam TLSv1.
> Program to Kadu 0.3.7

U mnie też działa. Co prawda, używam ekg na maszynie natującej, ale to
nie ma imo znaczenia. Informacje, że w gadu gadu "coś" się zmieniło, nie
są chyba przyczyną tego, że nie możecie się połączyć. Jeżeli by tak
faktycznie było, nikt poza programem Gadu gadu nie mógłby korzystać z
tej usługi.

pozdr
--
Krzysztof "e-krolik" Królikowski