cieniutki PLD

Dariusz Zdrojewski phuzik w poczta.onet.pl
Nie, 18 Kwi 2004, 00:22:06 CEST

Widzę znaczne o ożywienie - to pocieszające. Może użytkowników PLD jest
nawet z 7... Chciałem Was drodzy koledzy troche rozjuszyć, abyście mnie
zuważyli. Robiło się tak w czasach świetności CB-radia, gdy na antenie nikt
nie odpowiadał.
Problem jest taki. Chcę uruchomić kartę DVB Skystar2 na PLD z jądrem 2.6.5.
Ładuje stery
modprobe dvb-core
modprobe skystar2
ale nie wiem co dalej. Ściągnołem z sieci sterowniki do
linuxtv-dvb-1.0.0.tar.gz , które instaluje się poleceniem "make". Jednak
wywala mi błąd
Makefile:102: /lib/modules/2.6.5/build/Rules.make: Nie ma takiego pliku ani
katalogu
Wynika to (jak gdzieś wyczytałem) z braku żródeł kernela . Nie wiem jak temu
zaradzić. Proszę coś zaradzić.
Pozdrawiam

PS. tematu nie zmieniam tylko dlatego że jest dobrze widoczny.