automatyczne montowanie zasobów smbfs/cifs przy starcie systemu

Jan Wideł jwnews w debian.maszyna.pl
Wto, 3 Sie 2004, 18:50:07 CEST

On Tue, 3 Aug 2004, Aleksander Filuba wrote:

> Witam
> 	W jaki sposób spowodować aby automatycznie po starcie systemu montowały
> się zasoby cisf/smbfs z fstab. Nie mam tu na myśli rc.local itp, chodzi
> mi czy istnieje jakiś ładny sposób? Bo domyślnie z tego co zauważyłem i
> doświadczyłem to rc-scripty montują zasoby lokalne a po zdalnych nie ma
> śladu.

Nie bardzo rozumiem. Masz wpisy w fstab i nie montuje ci automatycznie ??
Jeśli ak to wklej linike z fstab-u.

JW
http://debian.maszyna.pl
jasiek(at)debian(dot)maszyna(dot)pl