poldek i instalacja kernela

Dariusz Wlodarczyk milley w gostyn.pl
Pią, 20 Sie 2004, 10:07:25 CEST

Dnia 20 sierpnia 2004 o godzinie 08:54:12 z adresu pisarz w ocp.pl,
dotarła do mnie niesamowita wiadomość o następującej treści:

JP> ten fetch rozumiem ze po to aby zachowac sobie rpm na wszelki wypadek ?

Najpierw ściągam pakiet komendą w celu późniejszej instalacji...

Z helpa:
      --fetch[=DIR]          Nie instaluj, a jedynie ściągnij pakiety

Ten krok robi cron w nocy :) Dodatkowo przy pomocy:

      poldek --up --upgrade-dist --fetch

ściągam wszystkie pakiety do upgradu (ale tylko sciągam - nie
instalują się automatem co zapewnia mi opcja --fetch)

Potem po zalogowaniu instaluję to co się ściągnęło:

JP> bo tutaj tez sie powinien sciagnac chyba, prawda ?

Oczywiście masz rację, że ta komenda sama sobie ściągnie co potrzeba.

i odpowiednio:

      poldek --upgrade-dist

Gdybyś chciał zostawiać pakiety po instalacji w cachu poldka tak na
wszelki wypadek, to musiałbyś ustawić w /etc/poldek.conf opcję
keep_downloads. Niestety nie pamiętam czy jest i jak się nazywa opcja
która by to robiła z lini poleceń :)

--
Pozdrowienia,
milley

;) W miastach ekologię zatruwają ludzie rurami wydechowymi.