wymiana dysku w raidzie

pbern@pbern.biz pbern w pbern.biz
Sob, 21 Sie 2004, 08:55:11 CEST

On Fri, 20 Aug 2004, Michal Chruszcz wrote:

> Nie wiem, czy 400, ale zawartości tego dysku, który chcesz wymienić.
hm... nie rozumiem, wylaczyc raida skopiowac partycje (dd?) na nowy dysk i
wsyztko powinno byc ok? a jak wyglada z kwestia tego ze ten dysk
(partycja) bedzie miala byc 2x wieksza, w przypadku dd to nie przejdzie.

oraz kolejna sprawa jak wyglada dodanie kolejnego dysku do takiej maciezy
? tez musze zakladac calosc od nowa?

miedzy wierszami wyczytalem ze jak juz koniecznie chce miec strip to
lepiej raid5, sa w tym jakies wieksze korzysci poza tym ze w razie awarii
bede wiedzial ktore czesci  plikow gdzie sa oraz wzgledzie jak wyglada z
wielkoscia tego dysku na dziennik? (a.. na tym wolumenie mam pliki raczej
wieksze tj, 600mb - 1gb)

Pozdrawiam
Pawel Bernadowski
GG 3377, email kontakt w pbern.biz