[OT]linux jak windows

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Pon, 23 Sie 2004, 15:38:16 CEST

Osobnik zwany Krystian T w liście datowanym 23 sierpnia 2004 (10:31:27) raczył napisać:

KT> A czy nie łatwiej (prościej, mniej pracochłonniej) byłoby dorobić na
KT> pulpicie gnome, kde ikonki i powiedzieć "tu masz edytor tekstów, tu program
KT> do maili, a tu jeszcze coś innego_co_dany_osobnik_potrzebuje" i gwarantuje
KT> ci, że się nie pogubi. IMO ważne jest dla takich użytkowników żeby mieli
KT> podmontowane co trzeba i tyle.
KT> --
KT> Krystian T.

no własnie niestety nie wystarczy
user który miał doczynienia tylko z windowsem, siadając przed gnome/kde
gubi się (ja wiem ze to irracjonalne, ale pytanie moje do kumpla
siadającego do gnoma, dotychczas tylko z windowsem miał doczynienia, wiek
18 lat
- i jakie wrazenia
- tak dziwnie wszystko inaczej
jak wspomniałem 80% działa na małpe i jak jest inaczej to zaczynaja sie
gubic, jest to niestety jedna z 1 zauwazonych przezemnie przyczyn unikania
linuxa na desktopach w biurach, firmach

--
http://www.wushu.pl