[OT]linux jak windows

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Wto, 24 Sie 2004, 22:59:41 CEST

Osobnik zwany Michał Panasiewicz w liście datowanym 24 sierpnia 2004 (12:14:05) raczył napisać:

MP> Osobnik zwany Krzysztof Garus w liście datowanym 24 sierpnia 2004 (09:25:24) raczył napisać:

MP> własnie o to chodzi, to osoby które siadaja okazjonalnie do kompa potrafi
MP> zrazic (okazjonalnie czyt: napisac dokument, wysłac poczte poprzegladac
MP> strony, zagrac w gre)

żeby wyszczególnić różnice:

- inny układ menu (inna jego filozofia, wg mnie trafniejsza - Gnome/KDE )
- inny układ klawiszy
- inne nazwy programów (user z windowsa na małpe: szuka word-a, excela,
nero , itd )
- inny wygląd ikonek programów (to wiąze sie z punktem wyzej)

pamietajmy ze my (ludzie na tej grupie) siedzimy przy kompie i mamy
doczynienia z wieloma menadzerami itd, standard user (monkey-user ;) )
korzysta ze standardowych ustawien windowsa po instalacji i w 70% głebsza
ingerencja w system ;) , z jego strony ogranicza sie do zmiany tapety na
pulpicie.

--
http://www.wushu.pl