Tajemna sztuka obsługi list dyskusyjnych [ było: Re: pppd + neo + pppoatm + speedtouch usb dla wszystkich :) ]

Michal 'lipek' Lipka lipek w irc.pl
Czw, 26 Sie 2004, 21:26:49 CEST

On Thu, 26 Aug 2004, Dariusz Laskowski wrote:

> [...]
oczywiscie nie mam pojecia co to znaczy ale domyslam ze jesli jakis mail
jest odpowiedzia na inny mail ale nie ma na poczatku Subjectu slowka Re:
to od razu leci do /dev/null?

[ciach]

> Hmm, może jestem upierdliwy, ale wkurza mnie to i w Usenecie
> i na listach dyskusyjnych. Wrrr!

przepraszam.moj blad
wiecej go nie popelnie (w koncu czlowiek sie na bledach uczy, nie? :)

--
Michal 'lipek' Lipka