Xorg.conf

Adam Skowroński tytus w oldfield.org.pl
Sob, 11 Gru 2004, 18:41:24 CET

12/11/2004 02:08 PM, Krzysztof Królikowski wrotek:

> s/Keyboard/kbd/

Czy w takim razie keyboard jest dobrze, czy muszę koniecznie na kbd
zmienić, żeby mi się przy jakimś następnym update nie posypało.

adam

--
Adam Skowroński                  * Nie żebym coś sugerował, ale jeżeli w
tytus w oldfield.org.pl            * nazwisku Beckham zmienimy drugą literę