Dual Intel® XeonTM processors with EM64T support

Krzysztof Królikowski krzysiek w pkn.pl
Sob, 11 Gru 2004, 21:44:02 CET

Dnia 11-12-2004, sob o godzinie 16:44 +0100, Radosław Kintzi napisał(a):
> Szukam niedrogiego, wydajnego serwera pod bazy danych/serwery aplikacji.
> Rozpatruję taki zakup:
>
> http://www1.euro.dell.com/content/products/productdetails.aspx/pedge_sc1425?c=pl&l=pl&s=bsd&~tab=specstab#tabtop
>
> Chciałbym się dowiedzieć, co myślicie o takim sprzęcie. Przede
> wszystkim, czy będzie można na tym zainstalować i używać
> PLD w pełni wykorzystując możliwości jakie takie procki oferują?
> Przyznam szczerze, że o sprzęcie mam blade pojęcie, dlatego proszę o
> możliwie pełne odpowiedzi.

Ja w pracy mam PLD na PowerEdge 2850 :) Super się sprawuje. Na początku
spotkałem się jedynie z trudnością polegającą na doborze kernela.
Jedynie kernel 2.4.27 z maina posiadał poprawnie działający z moim
kontrolerem raidowym sterownik. (megaraid2) Z relacji innych kolegów z
PLD wiem, że niektórym działał kernel 2.5.x (np. gaususowi), możesz też
potestować inne kernele i popatrzeć czy systm będzie na nich działał,
czy nie ;)

P.S. System instalowałem przy użyciu najnowszej RescueCD wszystkie
starsze nie chciały się uruchomić na tym sprzęcie :P

--
Krzysztof Królikowski <krolik (at) pld-linux (dot) org>
PLD Linux Documentation Team