problem z iptables i modułem state

Patrycjusz Fudała pfudala w katowice.wskr.gov.pl
Wto, 14 Gru 2004, 13:31:18 CET

Użytkownik Marcin Król napisał:

> "state" nie oznacza pakietow, state NEW oznacza ze wpuszczasz tylko
> probe nawiazania polaczenia, a nie wpuszczasz juz potem ruchu
> ustanowionego.

Dzięki za uściślenie.

> Musi. Hint: etho to raczej nie interfejs.

Mam eth0 literówka w mailu

Zaczęło działać!!!

Dodanie :
iptables -A INPUT -p tcp -i eth0 -m state --state ESTABLISHED,RELATED -j
ACCEPT
pomogło, moje przeoczenie  w trakcie różnych prób zmieniłem linijkię
niżej w łańcuchu na OUTPUT  dlatego w pierwszym momencie nie ruszyło.

jeszcze raz dzięki i sory z drygiego maila - moje przeoczenie.

Pozdrawiam
patras