[AC] lstat-2.3.2-7 i problemy z ustawieniem czegokolwiek

Marcin Sobecki cinek w pld.zsl.gda.pl
Nie, 19 Gru 2004, 13:38:21 CET

On Sun, Dec 19, 2004 at 01:50:49AM +0100, Jacek Rzęsista wrote:
> Przy próbie jakichkolwiek ustawień -dodania/skasowania wykresu, zmiany czasu
> zbierania danych - dostaję zawsze komunikat o błędzie, np. takie coś:
> Timeout in SendMessage
>  at /usr/share/lstat/edit/edit.cgi line 177
> Przy czym oczywiście linia jest różna, zależnie co edytuję. Ale reszta
> identyczna. Czy tylko ja tak mam  czy nie ?

Witam,
ja sobie poradzilem z tym zmieniajac w lstat.conf przy AddHandler
perl-script na cgi-script i hashujac linijke PerlHandler..
Nie wiem czy to poprawne ale lstat mi przy tym dziala
pozdrawiam

--
Marcin Sobecki