[NTG] Laczenie pamieci - mozna tak??

Jan Meizner jm w pa103.nowa-wies.sdi.tpnet.pl
Nie, 26 Gru 2004, 19:39:51 CET

Witam!

On Sun, 26 Dec 2004, Marteen wrote:

> Witam
>
> W routerku mam 64mb pamieci w 2kosciach 32MB DIMM.
> Dostalem wczoraj 2 kosci pamieci SIMM EDO (2*32MB) 60ns. Czy te dwa typy
> pamieci beda ze soba wspolpracowaly?? Plyta ma zarowno zlacza SIMM (2banki)
> jak i DIMM (2 gniazda).
Współpracować pewnie będą jak sądze, a przynajmniej w przypadkach płyt z
którymi się spotykałem raczej współpracowały. Istotne są tylko 2 kwestie:
1) przy takim układzie jak tu na 90% dostępne będą 3 banki pamięci tzn
kombinacje 2xDIMM + 1 para SIMM, albo 1xDIMM + 2xpara SIMM (chm...a bios
przy starcie coś pisze o tym jakie są banki pamięci?)...
2) ZTCW taka mieszanka będzie działać z prędkością najwolniejszej z
pamięci w zestawie...czyli może to coś zwolnić, no ale przynajmniej EDO to
nie jest tak źle (te DIMMy pewnie 66 MHz).

Jan Meizner
jm w pld-linux.org