ip_conntrack: table full, dropping packet.

Roman Kolasiewicz rkolasiewicz w excellent.com.pl
Pon, 2 Lut 2004, 21:26:31 CET

Witam,

Monday, February 2, 2004, 9:19:11 PM, Arkadiusz Chomicki wrote:

> to ja powiedzialem, a raczej zasugerowalem
> ale to nie dziala
> a w jadrze nie mam, z jaka opcja trzeba skompilowac jadro aby byly te
> moduly?
W standardowym kernelu PLD jest wszystko:
System Ra:
[rkolasie w krypton rkolasie]$ rpm -q kernel iptables
kernel-2.4.20-12
iptables-1.2.8_20030605-6 w 2.4.20_12
[rkolasie w krypton rkolasie]$ ls /usr/lib/iptables/libipt_connlimit.so
/usr/lib/iptables/libipt_connlimit.so

System Ac:
[rkolasie w xenon rkolasie]$ rpm -q kernel-smp iptables
kernel-smp-2.4.24-0.3
iptables-1.2.9_20031209-1 w 2.4.24_0.3
[rkolasie w xenon rkolasie]$ ls /usr/lib/iptables/libipt_connlimit.so
/usr/lib/iptables/libipt_connlimit.so

Jesli budujesz wlasnego kernela musisz w nim wlaczyc obsluge iptables
wraz z odpowiednimi modulami, ponadto osobno musisz skompilowac
odpowiednie iptables dla tego jajka.

--
Best regards,
 Roman