[Ac] mała zwała z kde*-5

Pon, 9 Lut 2004, 11:25:14 CET

Osóbka znana jako Tomasz Buziak [uho], wystukała:
> u mnie nie ma takiego problemu, kde* + okolice mam z ac-ready

No to chyba jedynie qt nowsze było mi potrzebne...
Teraz jest OK. Zastanawiają mnie jeszcze (ale to przy każdym mieszaniu z KDE
i desktopem) Smietniki: jeden się nazywa Trash, drugi to taki zwykły
Śmietnik. Czemu to cholerstwo robi mi dwa, no i który powinien zostać?

pozdrawiam