[Ra] nut i UPS Orvaldi 600

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 10 Lut 2004, 11:28:55 CET

Dnia wtorek 10 luty 2004 11:25, Adam Jurkiewicz napisał:
> Szanowni towarzysze :-)
> Czy ktoś pod Ra + 2.4.22 i nut-1.2.2-1
> ma może UPS Orvaldi i mógłby podzielić się doświadczeniem
> z plikiem ups.conf i innymi rzeczami, które muszę zrobić,
> aby mi nut zadziałał ? Bo jeszcze go nigdy nie konfigurowałem.
Ja mam Orvaldi 400. Działa na sterownikach masterguard i działa całkiem
dobrze. Może twój też na takowych będzie chodził. Jeśli jakieś szczegóły
będą ci potrzebne - pisz. Tylko prosiłbym o konkretne pytania :)
Pozdrawiam.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498