Ponownie Kontroler SCSI Adaptec AHA-2940UW

Pawel Koska poul w pf.pl
Pią, 13 Lut 2004, 12:56:19 CET

Dnia wto 27. stycznia 2004 21:54, Pawel Koska napisał:

> Dziekuje sprawdze.
>
> Pewnie bede mial jeszcze pytania co do dzialania tego kontrolera, ale to
> jak juz go odpale (jak sie go da odpalic)

Ja znowu z tym SCSI.
Nigdy nie mialem stycznosci ze SCSI, wiec pytam.
Chcialbym /dev/sda1 podmontowac do /home/users ale nie wiem jak to zrobic,
znaczy sie wiem, ale nie wiem co poczac z modulem aic7xxx ??
(Jak recznie zaladuje aic7xxx to moge dac mount /dev/sda1 /home/users i
dziala)
Gdzie i co mam wpisac by ten modul sie ladowal ??
I jak bym chcial by system sie bootowal z tego dysku, to gdzie powinny byc
odpowiednie wpisy ??

Pozdrawiam
Pawel