addons1 - podczas instalacji z netu - montowanie dyskietek

Ireneusz Indyk ireneusz.indyk w excellent.com.pl
Wto, 24 Lut 2004, 08:55:27 CET

> oczywiscie masz racje :) generalnie chodzilo mi o to ze mi udalo sie
> ja zamontowac podajac w mount system plikow
sprawdzalem na ac i podajac system plikow ext2 niestety sie nie montuje.

Ale poszedlem za rada poprzednika i sprobowalem zainstalowac z ra
uruchomilem instalacje, podalem dyskietke addons1 przeczytal pieknie i
pojawil sie blad isa-pnp.o nie istnieje.
Zaczalem szukac go w ac i nie wiem dlaczego ale nie znalazlem mimo ze
powinna byc w kernel*. Na szczescie na serwerze z ra ten plik byl wiec go
wgralem do pliku eth-mod.tar.gz i przegralem na dyskietke i ruszylo do
przodu.
pobral z serwera dhcp adres i na tym skonczyl. mimo ze siec chodzila to nie
mozg sciagnac niczego poprzez siec. Wypisuje trwa pobieranie
i po pewnym czasie - siec niedostepna.
jak sprawdzic czy siec dziala jak nie mam prawie zadnego programu - mam
dyskietke startowa, addons 1 i 2.
Jeszcze sprawdze z  innymi adresami DNS - moze to w tym problem, bo zakladam
ze skoro pobiera z dhcp adresy to znaczy ze eth0 jest skonfigurowane
poprawnie
iwi