Ac - nvidia i glxgears :(

Adam Skowroński tytus w oldfield.org.pl
Pon, 5 Sty 2004, 23:32:57 CET

01/05/2004 11:21 PM, Adam Gapiński wrotek:
> Osóbka znana jako Tomasz P., wystukała:

> Thx. Eksperymenty w toku:
>
> 1. Samo użycie wpisu:
>      Option	"NvAGP"	"1"
> Niestety zwis - co ciekawe nockę OpenGLowy wygaszacz przeżył, ale w ciągu
> dnia po 3-4 h zdechł... ;)

Trzeba jeszcze pamiętać o agpart skompilowanym jako moduł.

Przy okazji - po zainstalowaniu nowych sterów (na własnym 2.4.19, reszta
to RA1.1) bo stare nagle przestały działać :) blender chodzi wspaniale,
jeśli chodzi o 3D (to znaczy chodzi tak jak poprzednio), tylko
kliknięcie w jakiś przycisk zabiera mu ok. 3 sekund (Athlon 1GHz). Ki
diabeł?

Adam Skowroński

--
Recepta na szczescie: Algorytmy swoją złożonością i skutecznością w
działaniach naprawczych są najbardziej uniwersalnymi metodami wykrywania