apm/acpi w kernelu 2.4.21

Peter pe_ter w wp.pl
Czw, 8 Sty 2004, 21:02:00 CET

czy w jajku 2.4.21 (Ac - instalka z neta) standardowo jest wylonczone apm ???
bo jak instalowalem Ra to nie bylo problemu z wylonczeniem kompa (shutdown -h
now) a teraz zamyka system i konczy sie na Power down i trzeba recznie
wylanczac ? czy moze poprostu ja czegos nie zrobilem co trzeba zrobic zeby
dzialalo. Przegladalem moduly ale znalazlem tylko acpi a watpie ze moja plyta
z przed 5 lat ma acpi (a i tak w tym acpi sa jakies dziwne moduly:) jakby
moglmi ktos napisac czy musze przekompilowac jajko czy wystarczy jakies
moduly dodac czy co :)))
--
Peter,
mailto:pe_ter w wp.pl