Jaki klient pocztowy pod tryb tekstowy

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Czw, 8 Sty 2004, 15:59:50 CET

On Thu, Jan 08, 2004 at 03:54:19PM +0100, Ireneusz Indyk wrote:

> Moze zadam proste pytanie ale nie wiem jak to zrobic a nie chce sie bawic bo
> po czytaniu manuala i bawieniu sie w pakowania i rozpakowywanie stracilem
> kilka plikow i zyskalem kupe roboty
> Jak sie rozpakowywuje pliki i prosze o informacje jak sie pakuje pliki,
> katalogi
> IWI

Pytania troche odbiegaja od tematyki tej grupy, ale w takich
przypadkach standardową odpowiedzią jest wieczne żywe "man tar" :)
Możesz też użyć w tym celu "mc" (do podglądu, wyciągania plików z
archiwów). W sumie to bł kiedys w /etc plik muttrc (przynajniej w Ra).

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD user