KDE w PLD - jak??

Peter pe_ter w wp.pl
Czw, 8 Sty 2004, 23:17:44 CET

Dnia czw 08. stycznia 2004 22:03, jerzy szczudłowski napisał:

> Do uruchamiania KDE służy "startkde":
> echo "exec startkde" > ~/.xinitrc
> chmod +x ~/.xinitrc
> startx

> Dobre pytanie. Chyba kdebase-desktop.

a tak przy okazji :) to czemu moze nie dzialac init 5 ? tzn startuje tak samo
jak init 3 - czyli wynik = konsola tekstowa do logowania :)))) a chcialbym w
moim Ac (tak jak mialem w Ra) zeby mi startowalo logowanie do X'ow od razu :)
(mam dwuch nlodych braci - 11 i 12 lat i przekonuje ich do linuxa hehehe w
sumie juz umia sie logowac z konsoli i startxa odpalac ale dla wygody przydal
by sie ten "ekran logowania" :))))
--
Peter,
mailto:pe_ter w wp.pl