AC-pytan kilka

Wiesław Kierbedź WieslawKierbedz w farba.eu.org
Sob, 3 Lip 2004, 12:04:54 CEST

Użytkownik Jakub Piotr Cłapa napisał:

> Eee... co ma Java i wget do modułów jądra? :)
Ma sporo. A może w ogóle bez kernela spróbuj. Może sunowska pójdzie?
> U mnie modprobe.conf się niczym od modules.conf nie różnił. A moduły i
> tak głównie ładuje z /etc/modules
Chłopski sposób - skuteczny.
> i tyle. /etc/modprobe.conf tylko do
> podawania parametrów dla alsy i bttv.

A modprobe.conf nie tylko do modułów (rozumianych jako sterowniki
windziane) jest potrzebny.
A płytki jak się montują? Zawsze bez kłopotów? A nagrywanie za to?
Cdrecord się nie drze?
A np. ipv jak masz skonfigurowane?
Sprawdź jak ci działa ten wget bez odpowiedniej konfiguracji.
itd. itp.

Powodzenia, ale proszę nie stosuj tej metody, jako rady dla szukających
pomocy. Mogliby mieć żal.

Wiesław Kierbedź