[Ac] mldonkey

Maciek Pasternacki maciekp w japhy.fnord.org
Nie, 4 Lip 2004, 16:21:17 CEST

On Sweetmorn, Confusion 40, 3170 YOLD, Adam Gapiński wrote:

> [root w dom mldonkey]# cd ~mldonkey
> [root w dom mldonkey]# su mldonkey -s /bin/sh -c /usr/bin/mlnetd
> i działa...
>
> # rpm -q rc-scripts
> rc-scripts-0.4.0.13-1
>
> Co mu brakuje w rc-scripts? Wydaje mi się, że uruchamiam go tak jak robi to
> daemon() ale najwidoczniej czegoś nie widzę :(

Przebuduj paczkę z CVS, albo po prostu wyciągnij mldonkey.init
i przerzuć do /etc/init.d/mldonkey.

--
__    Maciek Pasternacki <maciekp w japhy.fnord.org> [ http://japhy.fnord.org/ ]
`| _   |_\  / { (2a) No matter how hard you try, you can't make a baby in much