[AC] garsc problemow (myszka, radeon,usb) odcinek 1028

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Sob, 10 Lip 2004, 11:49:05 CEST

On Sat, 10 July 2004 03:00:50 +0200, Boski Cinek wrote:

> A co z nimi?

Na jądrze 2.6.5 w ramach testów zainstalowałem VMware. Żeby zaczęło działać
wystarczy uruchomić skrypt vmware-config.pl. Widziałem, że to robi potrzebne
moduły, ale nie interesowałem się niczym więcej, bo działało jakoś tak samo.
Natomiast gdy przeszedłem na jądro 2.6.7, to okazało się, że skrypt
dostarczany przez VMware obsysa. Tzn. albo obsysa skrypt, albo obsysam ja
(nie umiem czegoś zrobić), w każdym razie potrzebne moduły nie chcą się
zrobić. Ukręciłem więc paczki z VMware posługując się VMware-workstation.spec
z PeeLDeowego CVS. I to działa. Z tym, że zwykły użytkownik musi pamiętać,
żeby dopisać sobie do np. '/etc/modules.2.6' zaklęcie 'vmmon' albo trochę
"bardziej magiczne" 'alias char-major-10-165 vmmon' do '/etc/modprobe.conf'.

--
Dariusz Laskowski            Open Source bezlitośnie odsłania, kto co zrobił
darlas at post.pl            i kto zrobił coś najlepiej. Nie można już dłużej