[AC] Thunderbird - zdarzyl sie cud (nawet nie jeden)

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Pon, 26 Lip 2004, 10:54:39 CEST

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 07/26/2004
10:31 AM:
> [jack w prezes SPECS]$ cvs log mozilla-thunderbird.spec|head -30|tail
> date: 2004/07/09 11:02:00;  author: jack;  state: Exp;  lines: +6 -3
> - updated to 0.7.2 (not tested yet!)
[CIACH]
> Ta, jasne, nie wyszło, cud.

Mowisz to na podstawie tego co jest w naszym CVSie, a ja na podstawie
informacji z mozilla.org i firefox.pl. Ktore twoim zdaniem sa
pewniejsze? I co za problem zrobic speca nawet z wersja 10.1?
Fakt, faktem, ze sa zrodla 0.7.2, ale ostatnia wypuszczona wersja pod
GNU/Linuksa jest 0.9.1 i chyba warto sie tego trzymac, bo jest
"pewniejsze"

Ps. Opisane objawy mialem tez z firefoksem z ready (0.9.2). Po
krotkiej walce wrocilem do 0.8. W nowym nie dzialala mi ikonka postepu
w prawym gornym rogu (chociaz strone wczytywal) i nie moglem
przegladac lokalnych katalogow (np. /home/)-lisek odmawial
jakiejkolwiek wspolpracy.

--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<