Cuclades PC-300 i pvc

Roman Niewiarowski newrom w rp.zax.pl
Pon, 8 Mar 2004, 11:58:35 CET

dnia Mon, Mar 08, 2004 at 11:01:46AM +0100, Arkadiusz Chomicki napisal(a):
> witam
>
> mam na stanie Cycladesa pc300 i chcialbym uruchomic go na jadrez 2.4
> hdlc wsjae, modul sie laduje i wykrywa cycladesa
> niestety pvc nie chce wstac, czy sie pozmienialy jakies parametry w
> 2.4?

u mnie dzialal bez zadnych problemow na 2.4 z hdlc (AFAIR) Krzysztofa
Halasy, sethdlc tez od niego.
W pld nie bylo obslugi tej paczki bo nikt kto jej uzywa ze zrobil
latki, a ze pacz orginalny modyfikuje zbyt duzo rzeczy to bylem za krotki
zeby sobie z tym poradzic :-(

pozdr
newrom
--
Komputer został stworzony po to, aby ludziom życie ułatwić, a ziemia jest
płaska....