Help... amavis i exim3: jak?

jerzy szczudłowski jerzy w jedwab.net.pl
Wto, 9 Mar 2004, 17:40:28 CET

Jacek Osiecki wrote:

> Wszystko pięknie, ale... gdzie to wpiąć? Przecież samo się do exima nie
> podepnie... zaś to co jest w /usr/share/doc/amavisd-new-20030314/README.exim_v3.gz
> jest całkowicie nieaktualne:

[...]
> To są jakieś ko(s)miczne wpisy, nawet nie istnieje coś takiego jak
> /usr/sbin/amavis!

No tak. Teraz coś mi się przypomina, że do amavisd-new od razu
zainstalowałem czwórkę, a tego programu pomocniczego również nie
wiedziałem gdzie szukać.

> Czy mam więc korzystać z README dla exima 4.x? Przecież exim4 jest
> niekompatbilny z exim3, jeśli o konfigi chodzi...

Tylko w przypadku posiadania 4 :) A jeśli chodzi o kompatybilność to
przy upgradzie nie miałem prawie problemów, być może dla tego, żę moja
konfiguracja jest dość prosta.