Firewall-init A maskarada

Arkadiusz Chomicki duch w wla.pl
Czw, 11 Mar 2004, 09:34:01 CET

On Thu, 11 Mar 2004, Ireneusz Indyk wrote:

> firewall-init

> czyli teraz jak mam zainstalowany firewall-init to moge usunac wszystkie
> regulki ktore dalem w skryptach startowych??
> Chyba cos nie tak bo nie znalazlem nic podobnego do ustawienia w pakiecie
> firewall. Co w takim razie musze ustawic??
> iwi

jak zaintalowales firewall-init
to powpisuj w odpowiednie miejsca regolki
/etc/sysconfig/firewall.d/ipv[46]/fileter (dla tabeli filter)
/etc/sysconfig/firewall.d/ipv[46]/nat (dla tabeli nat)
/etc/sysconfig/firewall.d/ipv[46]/mangle (dla tabeli mangle)

funjce sa opisane bardzo intuicyjnie wiec nie powinienes miec
kolopotow

Pozdrawiam
ChomAr
--