Nieciągły system plików.

Grzegorz Sulima gsulima w host.sk
Czw, 11 Mar 2004, 11:22:52 CET

On Wed, Mar 10, 2004 at 01:03:25PM +0100, Zbyniu Krzystolik wrote:

> 1) na jakim systemie plików?
> 2) na ext2 jak przekroczy 10% to się zacznij zastanawiać

Hmm, ja się właśnie zastanawiam od pewnego czasu, bo na ext3 mam 17%
Pewnie najlepszym sposobem by było skopiować dane i z powrotem je tam
wrzucić, ale nie mam drugiego wolnego 60GB.
Ale ponieważ jest to wynik ostatnich paru miesięcy mldonkeya, przy
zmniejaszjącej się ilości wolnego miejsca, to może wystarczyłoby wyrzucić
z tej partycji kilkanaście ostatnio nagranych GB? (mniej więcej pamietam,
które pliki, przynajmniej te większe)
A wogóle, to grozi taka defragmentacja czymś poza spadkiem wydajności?

pozdrawiam
Grzegorz Sulima