util-linux-2.12-9 pytanko...

Pawel Koska pawel w artfan.net
Czw, 11 Mar 2004, 16:16:07 CET

Dnia czw 11. marca 2004 00:52, Marek Guevara Braun napisał:

> Powinno diałać, gorzej z aktualnością dokumentacji do aes/losetup.
> Składnia może być inna niż w url-u który podałeś.

Powinno ??
A wiadomo czy dziala z tym co teraz jest na FT dla PLD ??
Ja tez staram sie z tego skorzystac i nie mam pojecia czy to dziala czy nie.
Sam sie o to pytalem ostatnio.. (Subject: Szyfrowana partycja... jeszcze raz.)

Dnia śro 10. marca 2004 13:15, Pawel Koska napisał:
> Robilem dla testow:
> dd if=/dev/zero of=szyfr.img bs=1M count=100
> losetup -e AES128  /dev/loop1 szyfr.img
> mkfs -t ext2 /dev/loop1
> losetup -d /dev/loop1
>
> I jak biore na PLD
> # file szyfr.img
> szyfr.img: Linux rev 1.0 ext2 filesystem data
>
> A na Mandrake
> # file szyfr.img
> szyfr.img: data

Wiec cos jest nie tak, albo faktycznie skladnia jest inna. Tylko gdzie moge
sie dowiedziec jaka powinna byc teraz skladnia i co on obsluguje jak
dokumentacja jest stara i nieaktualna ??