Outlook+exim+SSL - nie działa

Arkadiusz Patyk areq w pld-linux.org
Nie, 14 Mar 2004, 17:00:21 CET

On Sun, 14 Mar 2004 16:00:30 +0100, you wrote:

>Kolega twierdzi że wyłączył, ale nadal jest ten efekt.

jakoś mu nie wierzę, może zgasił tylko ikonke monitora NAV

>  To samo ma przy użyciu Outlook Express, przy czym inne osoby korzystające z OE nie mają
>problemów. Wygląda to tak, że łączy się O, albo OE i dostaje komunikat:

>Prośba o dwie rzeczy:
>- pomysły co można z powyższym zrobić
>- opinie czy powyższa teoria może być prawdziwa - jeśli tak to z
>  czystszym sumieniem będę mógł powiedzieć że to nie mój problem

jak dla mnie SOA1

w O i OE można właczyć jakoś debug (nie pamiętam teraz jak) i z całej
sesji smtp/pop3 zapisisać log całej transmisji - wtedy  zapewne okaze
sie ze exim mówi jedno a O widzi inna odpowiedz tą z proxy.

Niech kolo jeszcze sprawdzi czy mu NAV nie podminieł serwera smtp na
jakiegoś localhost

--
Arkadiusz Patyk [areq(at)pld-linux.org] [http://rescuecd.pld-linux.org/]
[IRC:areq ICQ:16231667  GG:1383]  [AP3-6BONE] [AP14126-RIPE]