[OT] X i zajetosc pamieci

Lukasz B lukasz w mikroplan.com.pl
Czw, 18 Mar 2004, 17:24:32 CET

.... wielki ciach ....

dziekuje za wnikliwa dysukusje.

Dla niewtajemniczonych, korzystam z PLD od ... ile to juz...?  5ty rok,
jednakze jedynie do systemow serwerowych.
Kiedys probowalem postawic stacje graficzna, jednak cos mi sie tam nie udalo
i dale sobie spokoj.

Wspomniany Aurox jest dla mnie ciekawym rozwiazaniem,
jednak problem, o ktory chodzi nie jest problemem tej distro,
tylko zastosowanego tam ( i w innych) XFree86-4.3.

Na Knoppixie, PLD-Live i Aurox-Live mam podobna zajetosc pamieci.

Calosc wywolala proba znaleznienia alternatynego systemu dla klienta,
bez koniecznosci zakupu nowego 'demona predkosci'.

Wniosek: Linux/PLD/Aurox/KDE/cos_tam_jeszcze : tak,
ale na nowo kupowanej maszynie.

Dziekuje za pomoc.

---
Lukasz