[OT] X i zajetosc pamieci

Aziz aziz w interia.pl
Czw, 18 Mar 2004, 20:43:18 CET

>MSPANC: nie czyta³e¶ chyba odpowiedzi i porównañ o jakie ciê proszono.

>Win 95 <-> fluxbox + opera
> Win XP <-> kde + mozilla
>
> Tak porównuj....

skoro [OT], to i ja dorzuce swoja opinie :)

pod wzgledem uzycia pamieci pewnie mozna to tak porownac (tego w koncu dotyczyl watek),
ale nie w kwestii wydajnosci desktopa.... winXP+IE6 <-> kde 3.x +mozilla ?...a szczegolnie mozilla?

na OBECNA chwile zarowno czas startu systemu i roznych programow, jak i pozniejsze ich
dzialanie zdecydowanie na korzysc M$hita....

niestety zgadzam sie z wnioskiem: rozbudowane srodowisko graficzne takie jak
> KDE/cos_tam_jeszcze : tak, ale na nowo kupowanej maszynie.

pozdrawiam
Aziz