budowanie imgSeek z CVS

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Pią, 19 Mar 2004, 18:53:13 CET

Witam!
Nie wiem gdzie to zglosic (moze na przyszlosc mi powie ktos? Szukalem
na stronie PLD odnosnika do strony na ktorej sie zglaszalo bledy ale
nie znalazlem. Istnieje jeszcze w ogole?), wiec moze tu sie ktos
znajdzie kogo to zainteresuje. Proba budowy imgSeek konczy sie tak:
+ exit 0
Requires: python-modules >= 2.2.0 python-PyQt >= 3.4
Processing files: imgSeek-devel-0.8.2-1
błąd: File must begin with "/": %{py_sitedir}/imgSeekLib/*.py
Requires: imgSeek = 0.8.2

RPM build errors:
     File must begin with "/": %{py_sitedir}/imgSeekLib
     File must begin with "/": %{py_sitedir}/imgSeekLib/*.pyc
     File must begin with "/": %{py_sitedir}/imgSeekLib/*.so
     File must begin with "/": %{py_sitedir}/imgSeekLib/*.py
Error: package build failed. (no more info)

Czyli jak na moje oko blad w specu (probowalem naprawic, ale cos mi
nie idzie), bo kompilacja przebiegla pomyslnie i jak samodzielnie
kompiluje to imgSeek dziala.
--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<