[RA] ipp2p z cvs`u

Luko luko w munet.eu.org
Wto, 30 Mar 2004, 18:48:04 CEST

> to co lezy w cvs'ie na branchu HEAD jest glownie robione
> pod katem AC, czyli pod kernel 2.6.x.

No to juz jestem naprawde zszokowany... Wiele osub stawia serwery na RA,
przynajmnije moi znajomi a bez ipp2p to jest tzw dupa blada, faktem jest to
ze mam 2.4.25 z kery czy jakos tak, ale tam nie ma aktualizacji ipp2p do
nowej wersji.
Moze by sie tak ktos postaral zeby na cvs`a wrzucic ipp2p dla RA, albo zeby
w rpm`ach sie pojawilo na poldku - chyba ze jest gdzies a ja o tym nie
wiem.
Jakos nie jestem przkonany zeby stawiac serwer na AC i 2.6.x, ale chyba
zostalem do tego zmuszony...